THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tiistaina, lokakuuta 24, 2006

PipiPää

Tänäänkin olen tosi kiukkuinen. Olen sairaslomalla. Kurkku kipeä. Sairasloma loppuu huomenna ja olin siitä hetken onnellinen. Saisin edes jotain tekemistä ja pääsisin takaisin jumppaan. Mutta kurkku vaan on tosi kipee ja huomasinkin äsken, että näyttää pahasti angiinalta. Enpä taidakaan siis päästä vielä töihin.

Vituttaa toi sade. Vituttaa, ku Terrieri haluu ulos, mut tekee ovella täyskäännöksen, ku se huomaa, ett sataa vettä kaatamalla. Sit se pitää retuuttaa väkisin ulos ja se vaan tärisee ja haluu syliin, kun sillä on muka maailman kurjinta. Mut jos sen kanssa menee takasin sisään, se vinkuu, ett se haluu ulos. Huoh. Vituttaa kävellä ulkona, kun on muutenkin kylmä ja paska olo. Vituttaa, ett Terrieri on päästä varpaisiin ihan kuranen ja se pitää joka kerta pestä, kun sen käyttää ulkona. Se kun on sellanen..maastonakki.

Vituttaa, kun on nälkä, muttei voi niellä, ku kurkkuun sattuu. Vituttaa, että mun kotona on VIELÄKIN hyttysiä. Vituttaa, että mun patteri lorisee enkä mä osaa ilmata sitä.

Vituttaa, että kukaan ei hemmottele, halaile, hae mulle kasaa leffoja, viihdytä, silittele ja kuuntele, ku mä kiukuttelen sekä käytä Terrierii mun puolesta lenkillä, kun ite sairastan.

Äh. Pyh. Voih. SNIRF. Missä poikaystävä on silloin, kun sitä tarvitaan toden teolla?

0 kommenttia: