THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

lauantaina, lokakuuta 02, 2004

Helsinkiin?

Katselin huvikseni asuntoja Helsingistä, Kampissa oli yks ihan kiva. 550euroo/kk, talossa uima-allas (arrrr),
1h+kk 26m2, muuttaa sais 1.11.04. Mutta enpä silloin vielä taida päästä muuttamaan. Ja millä tuota vuokraakaan maksais..Huoh. Tai no, voishan sitä olla Helsingissä Makuunis töis, yök, ja sit nostanhan mä vielä hetken opintotukeeki ja opintoviikkoja mulle jää ens jaksoon kai 4 suoritettavaks+uusinnat ja tietty opinnäytetyö niin ei mun läsnäolo täällä olis niin usein pakollista, kun ne ov:tki voi kai saada averkon kautta ja tossa talossahan oli netti myöski...hmm..hmmm....

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

mä oon anonymously, paitsi et sä tiedät et se on minä :D
Mua jännittää kirjoittaa ku mä oon sokee..nyt mä en muista enään mitä siinä sun tekstis luki ja mitä mun piti kommentoida, mutta aivan sama ku mun piti vaan sanoa et Me <3 you :D

Mirdi kirjoitti...

No ei tuo ny kauheen halpa ole kuitenkaan, kun on noin pieni. Mutta muuta jo tänne vaan. Täällä on kivaa... (hehe).

.