THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

maanantaina, lokakuuta 18, 2004

Chilllllll.
Hmmmm.
Siitä onkin kauan, kun oon viimeks kirjottanu.
Viime viikolla olin Helsingissä Marin luona, kiitos vielä kerran yöpaikasta.
Olin työhaastattelussa.
Viime viikolla esiinnyin myös julkisuudessa, pääsin Pohjalaisen etusivulle.
Viime viikolla kävin Lähiön ja Tonin luona 2maksen kanssa. Epäreilua, että jollakin voi olla hieno koti. Siellä oli takkakin ja kaikki. Siis kerrostaloasunnossa takka. Loistavaa.
Viime viikolla joku typerä nainen valitti musta ja Jossusta, kun oltiin Makuunissa töissä. Kuulemma vaan juteltiin eikä tehty mitään. Tulis ite kuuden euron tuntipalkalla töihin ties kuinka monetta päivää putkeen -hiton lehmä! Sitä paitsi itse näen itseni ihan hyvänä työssäni ja oon ollu tosi kärsivällinen, vaikka Makuunissa käykin kaikki maailman aivovauriopotilaat. Niin että kyllä "söi naista" kirjottaa sille lehmälle "anteeksi ja lupaamme parantaa tapamme"-meili. Ingggggh!
Eilen olin Tomaksen kaa joka tytön unelmaromanttisilla treffeillä -pestiin sen auto.
Tänään olen syyslomalla eli teen rästitehtäviä ja meen töihin.

0 kommenttia: