THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

lauantaina, lokakuuta 30, 2004

Jännittäviä aikoja

Nyt on sitte asunto irtisanottu eli I'm homeless. Pitäs ruveta siivoilee ja roudailee kamoja ympäri Vaasaa. About puolentoista kuukauden päästä suuntaan nenäni taas kohti Lappia. Apua, kaikkien on pakko tulla mun luo kylään, niin ei iske koti-ikävä. Kevääks mulle jää kaks puolikasta kurssia, mutt toisen opettajan kanssa oon jo sopinu, ettei mun tarvi siellä tunneilla istua, kun oon jo käyny kurssin (siis se pahuksen kvalitetsstyrningens grunder) ja toinen opettaja..nooh, luotan siihen, ett se on tarpeeks rento, ett jutut onnistuu näin. Joulua mun ei tarvi onneks olla yksin, kun Tomas tulee sitte mun luo <3.

Odotan innolla sitä, ett saan irtisanoutua Makuunista For Good, vielä en viitti, ku sitte en saa vuoroja enää yhtää. On se niin kiero mies, se Makuunin Olli.

Nyt voisin yrittää askarrella yhden koulujutun valmiiks, niin saan sitten lisää opintoviikkoja. Tosin kohta alkaa...The Simpsons.

0 kommenttia: