THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

perjantaina, lokakuuta 22, 2004

JupinaaJupinaa..

Pääsin Leville töihin, jee!
Tosin nyt vähän tuli paniikkia koulun kanssa, ehdinkö sittenkää saada kaikkee käytyy. 2 ovta markkinointia puuttuu ja sitte on pari tenttii, jotka on anaalista. Nyt on vaan pakko alottaa ton opinnäytetyönteko, ett saan sen mahdollisimman...kröhöm...valmiiks.
Ongelma Levin kanssa on kanssa se, ett Sepekoira ei ehkä saa tulla mukaan ja se olis vaan maailman kurjinta mun mielestä. En millään viittis/haluis jättää sitä tänne, mutta toisaalta se ehkä helpottais mun elämää pikkasen...tai olis helpompaa käydä välillä Vaasassa koulussa näyttäytymässä, jos mun ei tarvis miettii, ett mitä mä siks aikaa teen Sepelle...mut kun se on niin...rakas.
Toinen ongelma on se, ett mulle tulee kamalan kamala ikävä Tomasta...mut en mä vaan jaksa jäädä Vaasaan ja Makuuniin töihin vaan venailee, ett Tomas saa sen koulun valmiiks. Ja se on kyllä luvannu tulla mun luo ainaski 3 kertaa niiden about neljän kuukauden aikana, kun oon poissa ja itekin kyllä käyn himassa Vaasassa muutaman kerran, niin ett eiköhän sekin siitä.
On se kuitenki sellanen juttu, ett jos mä lähen sinne, niin en kyllä varmaankaan kadu, mutt jos jään kotiin, niin katuisin kyllä. Että niin.

np. Looptroop - Looking for love

0 kommenttia: