THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

lauantaina, lokakuuta 23, 2004

Hitto.

Tunnen itseni lihavaksi ja epäsosiaaliseksi. Ja vaikka mä teen mitä, niin tää typerä teksti on tällästä suurta. Heh, kuinka ironista, kuvastaa mua.

Ihan kohta lähen PaNeen kattoo Juhania. Kympillä kiinnostaa, mutta minkäs teet, kun tuli luvattua.

Oon koko päivän lukenu tenttiin, pirun tylsää. Sitte kun tajusin, etten tajuu mitään, katoin Bridget Jones Diaryn miljoonannen kerran ja tein lohipastaa. Kivaa muuten, että em. leffasta tulee toinen osa, en malta odottaa. Tietty oon Levillä just sillon, kun on ensi-ilta, nooooooouuuuuuuuu!

Hei oikeesti, miks tää teksti on tällästä huononäköisten tekstiä...?Vai näänkö mä yhtäkkii vaan jotenki isosti kaiken? (Ei, minulla ei ole "bold" päällä).

Pahus, pitäs meikata. Mutkun tänään on Niitä päiviä, ett on niin ruma olo, vaikka tekis mitä. Niin että on kai ihan sama, jos pukisin päälle suomiverkkarit ja hankkijalippiksen, tulos olis kuitenki sama. Paitsi, ettei mulla (onneks) oo sellasia vaatteita.

Mitä tästä opimme? Ei ikinä kannata lähtee mihinkään, jos joutuu eka hengailee yksin himassa puoli kahteentoista asti. Muistakaa tämä.

HELKKARIN TEKSTI, EN KESTÄ ENÄÄ!!!

np. BT-Force Of Gravity (ZAX chill-out mix)
-Just oikeeta musiikkia piristämään ja pitämään mielen virkeänä -not.
Mutta hyvää kuitenkin, suosittelen.

Edit.
Julkaisemisen jälkeen teksti muuttui normaaliksi. Omituista. Olen kirottu.
Vasta ostetut eyelinerit sucks. Ne on niin teräviä, että meinaa repiä koko silmäluomen irti ja niin..hmmh...märkiä, että koko naama on ihan musta, koska sitä väriä leviää joka paikkaan. En taida ostaa enää "halppismeikkejä".
Vihaan sähköisiä hiuksia. Ehkä enemmän kuin likaisia hiuksia...tai en tiä, molemmat on ällöttäviä. Haluan jäädä kotiin.

Ja miks suomenruotsalaiset sanoo "Papin" eikä "PaNe". Ärsyttävää. "Ska vi fa ti' PAPIN?" Yöööök. Yhtä ärsyttävää kuin "jättekiva". Uh.

Ja miks en osaa tehä mun blogista hienoo? HÄH? No ehkä siks, ett tän sisältä on jotain hienoo ja ainutlaatuista...PAH.

Olenpas angstinen. Hauskaa iltaa kaikille, jotka on mun seurassa tänään.

0 kommenttia: