THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

maanantaina, lokakuuta 25, 2004

Maanantai.

Lauantai oli ihan kiva ilta loppujen lopuksi. Join kolme siideriä ja olin luultavasti humalassa, koska en oo juonu mitään alkoholia kahteen kuukauteen. Juhani oli ihan kiva poika, kun sen kanssa juttelin...vähän pihalla vaan...tai sitten mun jutut oli niin omituisia, ettei se vaan pysyny mukana. Lähdin ajoissa kuitenkin kotiin, siis puol tuntia ennen pilkkua...

Eilen Tomas tuli kotiin Helsingistä, ja toi mulle hienon laukun, jee! Mulla on Maailman Paras Poikaystävä.

Eilinen muuten meni vaan lukiessa tenttiin, tosin menee hermo lukee ja lukee ties kuinka monetta tuntii tajuumatta kuin sanan sieltä täältä. Mä jotenki luotan siihen, ett mä silti osaan jotain tentissä, vaikken ymmärrä mitään. Kirjan nimi puhuu varmaan puolestaan: Kvalitetsstyrning och totalkvalitet. Taas kerran kadun sitä, ett oon puoliks ruotsin kielisellä linjalla. Tämän siitä saa, kun ei kouluun hakiessa lukenut valintaoppaasta sitä pienellä kirjoitettua kohtaa. Oli tosi helpotus välillä avata matkailupuolen tenttikirjaa, kun se tuntui niin omalta. Oli jopa sellasia kohtia, ett mä osasin jo ennestäänkin...ehkä en olekaan opiskellut ihan turhaan?

Illalla söin itseni ähkyyn, mua oksettaa vielä tänäänkin. Ei voi ees aamupalaa syödä, kun varmaan oksentaisin sen heti.

Vähänkös ärsyttää, ku Tomaksen lähellä rakennetaan taloa, kaikenlisäks se talo on sellanen ensikoti "hulluille", jotka on just päässy laitoksesta ja sopeutetaan sit normaalielämään. Jokatapauksessa ne rakennustyöt alkaa seittemältä aamulla, joten joka aamu myös mä herään seittemältä aamulla. Sen jälkeen yritän nukkuu tyyny korvilla niin, etten saa happea. Lopulta nousen, kun en enää kestä sitä päänsärkyä, jonka saa siitä metelistä. Voiskohan sen rakennusyhtiön haastaa oikeuteen ja pakottaa ne maksamaan mulle yöt hotellissa...hmm...tosin en oikeesti asu ees siinä Tomaksen kämpässä, joten ehkä olis yksinkertasempaa nukkua kotona.

Pitääpäs muistaa laittaa äXää työvuorolistaan 12.-14.11 (whotta f*ck, yhdellä sivulla luki, ett se oliski edeltävän vloppuna..apua, kumpana se nyt on, häh?!?) Silloin on Ski Expo, jonne haluun kerrankin päästä. Siellä on kuulemma mm. hyväntekeväisyyskirppari, jolla kaikki prolaskijat myy niitten kamoja...uuh...tahtoo uuden lumilaudan!

Voi pahus, nyt mun otsatukka on kuivunu typerännäköseks ja mun pitää lähtee kouluun. Pahuksenpahuksen pahus.

2 kommenttia:

Mirdi kirjoitti...

Tomas just puhu noista SkiExpoista, että ne olis ens vkonloppuna? Tai sit mä kuulin väärin...
Et sä sitten tullukaan nyt vkonloppuna tänne ilostuttamaan meitä..höh.

Rakennustyömaat on ihania. Raahaa Immu nukkumaan sun kämpille. Ratkaisu siihenki ongelmaan :)

Mä vedin lauantaina ähkyn. Miksei osaa lopettaa ajoissa syömistä? MIKSI EI?? MISSÄ MUN ITSEKURI ON???

.

Karoliina K. kirjoitti...

Nii en tullu niin, ku piti lukee tenttii, mutt tuun sitte, kun on tuo Ski Expo, messukeskuksen sivuilla oli, ett se olis ens viikon vloppu. Eli sitte oon taas vailla yöpymistä:)

Itse yritin olla joulukuuhun mässäyslakossa, olin 2 viikkoa. Hmph.

Nyt tulin omaan kotiin yöks. Ei rakentamisen takia, vaan siks, ett mieheni onkin vaimoni...Ei Tomas mitään sukupuolen vaihdosta oo tehny, ku se vaan valitti koko ajan:). Että niin.