THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torstaina, syyskuuta 30, 2004

Hahaahh. Se on vieläkin tuolla.

Tuo aurinko.

Ja tänään en aio tehä mitään kouluun liittyvää. Tentti oli aamulla, en tiä, vaikka luinki paljon, niin musta tuntuu, ett luin vääriä asioita. Ikinä mä en osaa lukee opettajien aivotuksia siitä, mitä ne aikoo kysyy. Mut peukut pystyy, ett menee läpi.

Mä jaksoin mennä tänään SPSS-tunnille tentin jälkeen, olen äärimmäisen ylpeä itsestäni. Vaikka osaanki ko. ohjelmaa ihan yhtä paljon kuin kurssin ekalla tunnilla eli en yhtään. Ens viikolla on koe siitä. Iik-iik-iik!.

Tänään mun pitää siivota, kotini on iso pölypallo. Mutt kun väsyttäis.
Sitte pitäs raahautua kirjastoon palauttaa yks kirja, joka on myöhässä.
Ja tänää aion vihdoin kattoo Starsky&Hutch-leffan, tätä päivää olen odottanut!
Se ei voi olla huono, kun siinon samat näyttelijät kuin Zoolanderissa ja se on ehkä maailman paras huonoin leffa, mitä oon nähny.

No niin, mutta nyt imuroimaan Busta Rhymesin tahtiin...ahhh, siinä vasta hulvaton mies. Mä vaan niin pidän sen biiseistä, sanokaa mitä sanotte. Ainoo pikkasen huono biisi on se, miss se duetoi Mariah Careyn kanss, koska Mariah on ällö.

1 kommenttia:

Mirdi kirjoitti...

Sellaset likaset ja kulutetut vaatteethan on jo muotia, niin koskahan sisustukseen tulee muodiksi likainen ja pölyinen asunto. Ja tiskit oli aivan glamouria. Mun asunto olis niiiin muodikas.