THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

maanantaina, syyskuuta 13, 2004

MASENTAA.

Olin viikon perheen kanssa Portugalissa.
Joka päivä aurinkoa ja plus kolkyt lämmintä.
Aamut alkoi pulahduksella uima-altaaseen ja sen jälkeen syömällä vesimeloonia.
Sitten lojuttiin iltaan asti rannalla. Iltasin jonnekin syömään ja kiertelemään kaupunkia, joka oli ah niin ihanan täynnä ihmisiä. Erilaisia ihmisiä. Ja illallakin oli lämmin. Yhtenä päivänä oltiin vesipuistossa ja sekin oli hauskaa. Ja vain kerran olin juovuksissa ja silloinkin vain pikkaisen. Oltiin paikallisessa homobaarissa, jossa tuli maailman parasta musiikkia. Olisin voinut tanssia aamuun asti.

Nyt Vaasassa. Vettä sataa, tuulee. Huomenna kaksi tenttiä. Ihmiset on tyhmiä. Masentaa.
Ei pitäis ehkä ikinä mennä mihinkään. Silloin ei tajuaisi, että muualla saattais olla elämää.

Mitäköhän sitä tekis isona? Siihen on enää noin puoli vuotta, että olen iso. Siis valmistunut koulusta. Lappiin? Ulkomaille? Helsinkiin? Vaasaan? (Nou nou nou jälkimmäiselle). Tulispa joku ja sanois, että nyt teen sun elämälle näin. Ja kaikki se tuntuis niin oikealta. Just mun jutulta. Mutta kun mikään ei oikein tunnu miltään.

Keskiviikkona taidan hukuttaa itseni pulloon.

1 kommenttia:

Mirdi kirjoitti...

oi, mä en tiennykää että sä oot ollu lomailemassa... Ihanaa olis vaikkakin perheen kanssa.
Mä tiedän mitä sä teet isona. Sä muutat Helsinkiin ja saat mahtavan duunin jossa on paljon matkustelua. Hienoa.
Keskivkon Jayn synttärit ja perjantaina synttäri/aylan ja jayn tuparibileet. Tuukko sinne :)