THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

maanantaina, syyskuuta 27, 2004

Ärrr.

Heräsin kasiks, ett tulisin kouluun, tunnit peruttu. Tyypillistä.

Olen ärtynyt yllä olevasta syystä. Ja siitä, ett haluun mennä Leville töihin, mutta sitten sinne pitää kans kaiken maailman pallinaamojen mennä ja Levi ei oo niin iso paikka, ett siellä olis tilaa ihan kaikille. Nooh, enhän mä sitä paikkaa omista eikä mulloo oikeutta sanoo kellekään, minne ne saa mennä ja minne ei. Niin, ett kai mun pitää sit live with it, tai muuttaa suunnitelmii. Eikä tollaset mitättömät asiat saa kuitenkaa mun suunnitelmii muuttumaan. Mutta ärsyttää kuitenki, ett Vaasa ei ikinä jätä rauhaan missään.

Sitten olen ärtynyt myös siitä, ett jos tykkää jostain tietystä musiikista ja kuuntelee sitä esim. töissä, niin joku sitte tulee sanoo, ett mitä p*skaa sä oikee kuuntelet? Sehän on ainaki mulle sama asia, kuin ett joku tulis kysyy, ett mitä p*skaa sä puet päälles? Tai ett vähän sä oot mauton ihminen. Musiikkimaku on mun mielestä niin sellanen henkilökohtanen asia, ett ei sitä noin vaan sovi mennä arvostelee. Ku se on jotain, mikä on osa meiän persoonaa. Mä ainakin otan suurena henkilökohtaisena loukkauksena, jos joku uskaltaa arvostella mun musiikkimakua. Ett nii. Ite kyllä pystyn olee samassa tilassa ja kuunnella vaikka mitä suomipopista metalliin enkä mä mitää valita, vaan suljen ikään kuin musiikin pois päästä kokonaan. Onhan se hyvä, ett on ees jotain ääntä eikä vaan hiljaisuutta. Kun paikassa, jossa on paljon ihmisiä, hiljaisuus on jotenki piinaavaa ja levotonta. Mutta itsehän olenkin täydellinen.


0 kommenttia: