THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

keskiviikkona, syyskuuta 29, 2004

HURRAAAAA! AURINKO PAISTAA!!!

Tosin en siitä ehdi nauttia, kun pitää olla koulussa ja lukee tenttiin. Plää. Mut ainakin mä nään sen tosta ikkunasta. Tänään eikä huomenna tarvi töihin ja sekin oon luksusta. Olin jotenki kesän aikana unohtanu, kuinka hektistä mun elämä on, ku pitää olla koulussa, tehä koulujuttuja, käydä töissä ja tallilla ja puuhailla Sepen kaa. Nyt oon taas ihan hätää kärsimässä, ku mitää kivaa ei kerkee tehä. Ma-Ti välisen yönki kirjotin referaattia sormet krampissa, ett saisin sen ajoissa valmiiksi (eihän se ollutkaan kuin kolme vuotta myöhässä). En oo nähny frendejäkään kuin kerran sen jälkeen, kun ne nyt syksyllä taas alkoi, ja se vasta on oikeesti kurjuuden multihuipentuma, kun ne on aina niin piristäviä. Onneks ens kuussa tulee kymmenes tuotantokausi dvdlle, niin pitää sit jumittaa se putkeen. Olis vähän siistii, jos sais ne kaikki tuotantokaudet ihan ikiomaksi...tai no, kai ne äkkiä tuolta netistä imuttais, mutt en tiä, onko se mun kone, vai voasin yhteys, joka bygii (luultavasti molempien yhteisvaikutelma), niin ei taida onnistuu mun kohdalla. Sitä paitsi kaikkee hyvää pitää tukee ja ostaa ne, se koskee niin leffoja kuin musiikkiaki. Sit sellasii "no jaa, ihan ok" juttuja voi polttaa ja imuttaa ja kaikkee, se on Carolinan laki se.

Jaahas, mutt nyt meen opiskelee saksan liikekirjoittelua tai jotain. Se vasta mielenkiintosta on, kun oon lukenu vaan yhden pikkiriikkisen vuoden yläasteen kasilla saksaa ja se meidän opettaja...siinä vasta onkin pelottava nainen.

0 kommenttia: