THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

sunnuntaina, elokuuta 22, 2004

Tämä on tositarina.
Eilen keskiyöllä sain tuntemattomasta numerosta puhelun:
"Hei, tuu Hietskuun lavan taakse. Täällon sulle yllätys. Voit ottaa jonku kivan kaverin mukaan."
Puhelun soittaja oli joku tuntematon tyttö.
Olin aika hämmentyny.
Hetken päästä tää sama hlö soitti uudestaan:
"Tuuks jo? Sun on oikeesti pakko tulla. Tää on hyväntekeväisyyttä. Täällon taikapyykkinaru."
Enemmän kuin mystistä. Soitin sitte Pialle, ett tulee mun kanssa. Otin vielä Sepen ja Tomaksenki mukaan, niinku turvaks.
Perillä Hietskussa oli pyykkinaru täynnä uusia vaatteita ja sitte siinoli lappu, ett saa ottaa.
Kai me nyt sitte otettii :)
Tomaksen harmiks siinoli vaan tyttöjen/naisten vaatteita, mutta mulla ja Pialla oli hauskaa. Tosin siinä pimeessä ei nähny, ett minkälaisii vaatteita sitä siinä sitte otti, mutta mun omat ainakin oli ihan kivoja (sitten kun kotona niitä tarkastelin.)
There's a god afterall?

Lähdetään muuten mun perheen kanssa juhlimaan äitiä 50 vee...Portugaliin! Kahden viikon päästä! Aaaaah!

0 kommenttia: