THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

perjantaina, elokuuta 06, 2004

kaadetaan viinii
tartutaan kiinni
lennetään taivaan
lintuja päin

Meen en mee meen. Helsinkiin ens viikolla.
Hiton hitto ku sähkölasku pamahti paikalle juuri silloin, kun ei olis tarvinnu.
Haluun koneistoon ja haluun pois täältä.
Töitä on jäljellä tänä kesänä tällä leiskalla..hmm..(laskentaa)..16 tuntia ja 15 minuuttia.
Sitten on lomalomalomaa.

Eilen oli taiteiden yö. Pääsin 23.00 töistä, kiipesin vesitorniin, kiipesin pois tornista (voiko alaspäin kiivetä?), kävin kattoos toria ja sitte kotii nukkumaan. Aamulla 07.00 töihin.
Eilen olin muuten myös pitkästä aikaa tallilla, kun Veni oli vihdoin tullut laitumelta. Hauskaa.
Tänään meen myös tallille ja sitte kattoo Niklaksen kanssa Harry Potteria.

Koko ajan tulee tyhmiä ihmisiä, kun ei tarvis. Plääh. (oon töissä).

Kotona nyt.
Oon tänään ollu tosi tyhmä.
Ehkä mun aivot on sulannu pois.
Kun menin aamulla töihin, unohdin laittaa rintsikat päälle.
Työpaidasta näkyy enemmän tai vähemmän läpi.
Kyllä oli "kiva" palvella perheenisiä.
Kun pyöräilin tallilta kotia, taivaalla meni helikopteri.
Ohikiitävän hetken huomasin toivovani, ettei se kakkais mun päähän.
Hmm. Helikoptereillahan on taipumus tehdä niin.

Nyt meen pukee päälle ja sit elokuviin.
Ehkä mä sinne unohdan laittaa housut vaikkapa.

0 kommenttia: