THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

perjantaina, elokuuta 27, 2004

Mennyt viikko on kulunut enemmän tai vähemmän koulussa. Siis vähemmän.
En ymmärrä, kun aina alkulukuvuodesta on ihan vielä kiinnostunu koulusta, niin sitte 3/4 tunneista on peruttu.
Ma piti olla kouluu 8.15-17.30, oli 8.30-9.00 ja ti sama juttu. Tämänkö takia väkisin punnerran sängystä ylös, häh? Ja sitten, kun ei enää jaksa koulussa olla mitenkää päin, niin SITTEN kaikki tunnit pidetään kyllä loppuun asti ja vielä ylikin.

Mun sydämessä tapahtuu joka kerta hienoinen maanjäristys, kun mun pitää viedä Sepe hoitoon. Joka kerta mä oon ihan rikki, vaikka se pääseeki mökille rellestämään. Ja ei se olis oikeen tykänny olla Maijun mökillä (minne mennään huomenna), kun siellon pommeja ja kaikkee. Mutt silti. Mitä sitten, kun oon iso ja mullon lapsia, jotka pitää viedä hoitoon...huoh...itken varmaan enemmän kuin ne lapset.

Eilen näin Aylan pitkästä aikaa. Hauskaa. Tänään ois Giant Robot, mutten taida sinne mennä. Ehkä yhelle vaan johonki. Will C.

np. Massive Attack-Spying Glass


0 kommenttia: