THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

keskiviikkona, heinäkuuta 13, 2005

HmmMmmMMmmmmMMMmmmmMMMmmmmMmmmH?

En oikein muista, mitä kaikkee olen lähiaikoina tehnyt, kun olen tehnyt niin kovin paljon.
Ainakin oon käyny 2 krt Korkeasaaressa. Sitten olen käynyt 2 krt näyttelyssä. Toinen näyttely oli nimeltänsä Evil Painters In Brotherhood. Eikös kuullostakin mielenkiintoiselta? Voin kertoa, että se oli kylläkin ihan sairas. Jotain silpomista, sisälmyksiä ja kärpäsiä.

Olen kävellyt Mirdin kanssa kilometrejä. Ja käynyt baarikierroksella Aylan, Leylan, Mirdin ja Hannelen kanssa. Olen ollut rannalla Hietsussa, Suokissa ja taas Hietsussa. Olen myös käynyt kolmessa työhaastattelussa, Halosella, jossain promojutussa ja italialaisessa ravintolassa (Don -jotakin) kampissa. Ensimmäiseen ja jälkimmäiseen pääsin, joista valitsin jälkimmäisen tuntikausien pähkäilyjen jälkeen.

Tomas ja Samppa tuli mun luo lauantaina, jolloin oltiin hetken Sebun ja Jeenan tupareissa ja sitten lähettiin Sampan kanssa teatterille. Tänään Samppa lähti laivalle, odotan mittavia tuliaismääriä.

Niin ja olenhan käynyt myös kahteen eri otteeseen katsastamassa serkun vauvaa, joka syntyi about viikko ennen juhannusta.

Eilen oltiin Linnanmäellä kääntymässä myöskin, käytiin yhdessä "laitteessa" eli Lintsi-Kinossa (siis tyyliin 3D-lasit päähän etc.).

Huomenna mulla on ensimmäinen työpäivä, hihhiih. Vihdoin jotakin järkevää tekemistä. Ja mikä tärkeintä, RAHAA.

0 kommenttia: