THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torstaina, heinäkuuta 28, 2005

Mikä mua vaivaa? Mullon lähes kaikki lihakset kipeet, vaikken oo urheillu varmasti kuukausiin?
Tosin kurkkukin on kipee eli ehkä mulle onkin tulossa flunssa?

Enpä oo viime kirjoittelun jälkeen tehnyt oikeen mitään mainitsemisen arvoista, käyny töissä vaan ja tietty hengaillu Tomaksen kaa. Eilen oltiin lintsillä, käytiin Space Shotissa (tai siis Raketissa, miksi sen nimi on vaihdettu?) ja vaikka missä. Oli kivaa.

Tomas lähtee viikonloppuna, tuntuu haikeelta, kun taas oon tottunu sen seuraan. Olis kiva tehdä jotain kivaa, mutta kun olen niin pahuksen köyhällä tuulella jo toista kuukautta, ahdistus. Kerrankin odotan elokuun puolta välilä oikein hartaasti, koska silloin on palkkapäivä. Taivaallista.

Olis kivaa päästä käymään Vaasassa, mut ei täs hirveesti oo nyt aikaa eikä edelleenkään sitä rahaa, niin ei mennä sitten, ei. Niklaksella olis pian 12. vee synttäritkin. Nyyh, kuinka vanha siitäkin on tullut, sitten, kun se täyttää 15, mä oon 30. Inghhh Ingghh Inggghhhh.

0 kommenttia: