THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

lauantaina, heinäkuuta 10, 2004

On ollu ihan ok viikko.

Viikko sitten perjantaina oltiin tosiaan juhliis Pian synttäreitä. Join liikaa boolia, darra kesti maanantaihin asti. Oli kivaa nähdä Maria Makuunista pitkästä aikaa ja sen kanssa me pyörittiinki eka fontanassa (yök) ja sitte papin nenässä. Oli vähän väittelyä Toman kanssa, kun se tais luulla, että mulla ja yhden Lauran 18 vee exällä oli juttua, ku vaan juteltiin. Plaah, ei nyt ehkä kuitenkaa niin nuori kiinnosta. Booli toimi, rääyin varmaan kaks tuntii, ziisus mitä pissistelyä, en kestä.

Sunnuntaina grillailtii Tomaksen, Maijun, Tepan, Bobon ja Sepen kanssa mun pihalla, satoi tosin vettä pikkasen, mutt oli silti tosi mukavaa.

Työt vituttaa ja kyllästyttää. Lasken päiviä siihen, ett leirintäalue menee kiinni. Muistuttakaa, etten mee sinne enää ikinä koskaan. Vaikka se onkin kivaa, että on rahaa, mutt silti...yök.

(Onkohan mun koira enää kotona, pidän ikkunaa auki ja se saattaa olla just niin kreisi, ett hyppää siitä ulos...hmm. Oli se sängyn alla nukkumassa ja nyt se tuli mun syliin hengailee)

Torstaina oltiin Tomaksen kanssa pelailees minigolffia (mä voitin) ja sen jälkeen tehtiin hyvää ruokaa ja sain kattoo sen kainalossa tvtä. Ihanaa.

Eilen Tomas lähti Toman kanssa Helsinkiin, nyt on ihan outo olo, kun se ei ole täällä. Kävin äsken Sepen kanssa Tomaksen luona syömäss aamupalaa, ku kaikki ruuat on siellä enkä muka jaksa tuoda niitä tänne. Oli ihan tyhmää, mä haluun mun poikaystävän takas kotiin.

Mä inhoon, ku musta on tullu niin hysteerinen, ku joku mun läheinen lähtee autolla jonnekin. Ny on ollu niin paljon kaikkii tyhmii tuol liikenteessä, enkä mä saa hetken rauhaa ennen ku tiiän, ett ihmiset on turvassa määränpäässään. Ku se ei enää riitä, ett ite ajaa varovasti ja hyvin, ku aina on niit dorkii, jotka ei aja niin ja se sitte vaikuttaa kaikkeen. Tomas lähti Helsinkiin autolla ja olin huolesta sekaisin, mutt kyllä se onneks pääsi ehjänä perille. Ja autokin kesti ehjänä, hyvä tietää, niin voi lähtee sitte road tripille joskus.

Käytiin Pian kanssa Amarillos syömässä -nam- ja sitte mentiin leffaan kattoo Day after tomorrow. Sanokaa mitä sanottte, mä olin ainakin ihan tyytyväinen siihen leffaan. Mutten siihen, ett söin varmaan kilon karkkia leffan aikana. Sen jälkeen tultiin mun luo ja juotiin muutama siideri ja höpöteltiin. Jostain syystä niitä kaloreita, jotka tulee siideristä tai drinkeistä ei ajattele niin huonolla omallatunnolla kuin niitä, jotka tulee karkeista ja muista herkuista. Pia lähti vielä baariin, mutt mä halusin jäädä Sepen kaa kotiin. Baarissa on aina samat ihmiset ja melkein aina samat jutut ja se on tylsää. Mut sitte jos menee jossain vieraassa paikkakunnassa baariin, niin siellä on sitten liikaa tuntemattomia ja sekin on tylsää. Omituista.

Tänään Niklas tulee mun luo yöks. Ajateltiin mennä kattoo spider man 2, mutt toisaalta...ulkona on niin hieno ilma, ettei huvittais istuu sisällä, kun kerrankin on vapaata ja paistaa aurinko. Epäreilua, ett just silloin kun huvittais vaan kyyhöttää sisällä ja kattoo tvtä, niin on niin hieno ilma, ett tulee huono omatunto, jos ei mee ulos. Vois tietty mennä Sepen kaa rannalle, mut mua ei huvita liikkua. Tai sitte vois mennä taas pelaa minigolffia, mut koska mullon ikävä Tomasta, niin mua vaan rupeis itkettää tai jotain. Huoh, tiedän, olen riippuvainen ja ällöttävän rakastunut. Hassua, että kahden vuoden ja risat seukkailun jälkeen voi vieläkin olla näin tärinässä jostakin.

23.7. lähdetään Tomaksen kanssa Tampereelle ja ollaan hotellissa yötä (no ok, omenahotellissa, mutta kuullostaa niin jupimmalta sanoo, ett Hotellissa). Ajateltiin mennä shoppailee ja sitte Särkänniemelle. Pääsisinpä mä myös delfinaarioon, vaikka toisaalta se on kai väärin tukea tuollaisia laitoksia, jotka pitäää "vankina" viattomia luontokappaleita, mutt mä en taida jaksaa ajatella niin pitkälle. Olen paha ja itsekäs.

Taidan lähteä kaupungille ostamaan keittiön mattoa. Mogidi moi.

0 kommenttia: