THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

perjantaina, heinäkuuta 23, 2004

hmm...mitäköhän oon viimeks kertonu...hmm.
Viime viikon perjantaina olin ulkona, oli aika kivaa istuu rannassa ja juoda siideriä.
Sitte mentiin Fontanaan, ku muualla ei ollu ihmisiä. Fontanassa oli apulannan toni, jee.
Menin ennen pilkkua himaan, mutta koska Tomas oli unohtanu, minne se oli jättäny mun pyörän (kyllä, Tomas oli alkoholin vaikutuksen alaisena), jouduttii ettii pyörää aamukuuteen ympäri Vaasan kaupunkia. Se joka kerta keksi uuden paikan, missä se pyörä vois muka olla. Huoh. Lopulta se löytyi Lähiön eli Samin pihasta. Istuttii siin pihassa vielä hetki Jussin ja Lähiön kaa, ennen kuin lähettii mun luo nukkuun. Tai Tomas nukkui. Se potki mua ja huusi Teroa (?!?) unissaan niin kovaa, etten saanu nukuttua. Oli hyvä nousta darras nollan nukutun tunnin jälkeen kolmeks töihin.

Eilen poljin töihin tyytyväisenä aamulla kello seitsemän. Yhtäkkii tulee pihasta auto ja pamauttaa mun kylkeen. Lensin sit konepellille ja siitä asfaltille. Sitte kun se kuski tuli säikähtyneenä kysyy, jos kaikki on ok, mä en ees ymmärtäny, ett mitä kieltä se puhuu. Olin vaan kypsänä, ku se puhuu mulle jotain ulkomaan kieltä (suomea), ku oon suomalainen ja kiroilin sitte vaan ett voi saatanan saatana mä myöhästyn töistä. Pyörä meni ihan vituiks ja sit pyysin, ett se kuski veis mut töihin. Se oli kyllä, ett mitäs jos lääkäriin ja mä olin vaan, ettei mulla mikää o, mun vaa tarvii töihin. Sitte ku pääsin töihin, tajusin, ett ei jumalauta, meitsi jäi just auton alle. Ja eiku sairaalaan. Nooh, mitää ei murtunu. Mut oikee nilkka ja vasen polvi on paisuksis, nii ei nää jos nivelet on paskana. Pitää viikon päästä mennä lääkäriin uudestaa. Sain tän ja ens viikon saikkuu. Ihan hyvä, koska nyt tuntuu siltä, ett oisin rekan alle jääny. Selkä ja niska on kanssa aika kipeet ja oikeen käden hauis. Oli vaan noloo, ku mun työkaverit joutu tekee jotai 12 tuntista päivää eilen ja meitsi sit makas rannalla. Mustelmilla, mutta ihan tyytyväisenä. Ja tänään lähen Tampereelle Sampan ja Tomaksen kaa, sitä varten vaan pitää hakee kepit, ett voin shoppailla täydellä teholla...Kyllä mä sanoin mun esimiehelle, ett voin tulla aikasemmin jo töihin, jos ei satu, mutt se sano, ett ei tarvi. Lomaillaan nyt sitte siis.

1 kommenttia:

Mirdi kirjoitti...

huhhuh. Onneks sulle ei pahemmin sattunu. Oikeen tunnollinen työntekijä, kun ekana miettii että myöhästyy..haha :) Voivoi. No saitpaha ainakin lisää kesälomaa vielä jos tuosta hyviä puolia katotaan.
Mun lomat loppu. Yhyy.
Töissä on tylsää.