THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

perjantaina, heinäkuuta 16, 2004

Eilen oli kiva päivä.

Ensin oltiin Tomaksen kanssa Utterössä meloos kanootilla(ihme! ei oo kädet yhtää kipeet, luulin, ett lihakset ois ihan hyytelönä) ja sitte pelailtii vielä sulkkista ja heitettii tikkaa, varsinki jälkimmäisessä lajissa olin surkea.

Illalla oltiin mä, Marika, Hannele, Marlene, Johanna ja Sari leiskalla grillailees ja saunoos, tosin mun megaherkulliset hedelmäiset kanapihvit tippui grilliin, enkä voinu syödä muuta kuin patonkii ja maissii. Tuli talviturkkiki viimeinki heitettyy pois, vesi ei ollu niin kylmää kuin olin kuvitellu. Ei lähetty baariin, paitse Marlene tais mennä Kotilaan -hullu ranskis, viihtyi saunassakin puolet enemmän kuin me suomalaiset, vaikka saunomisen pitäis olla just meiän "laji".

Tänään on pyykkipäivä ja illalla ois Marlenen läksiäiset. Suututtaa, kun olen ostanut yhdet housut, mutten löydä niitä mistään. Ne on sitä paitsi kesähousut, niitä pitäis pitää nyt eikä sitten jouluna, kun mä löydän ne jostain patjan alta tms.

Jaah, meen ottaa aurinkoo siks aikaa, ku toi kone pesee. C yah!

0 kommenttia: