THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

sunnuntaina, heinäkuuta 11, 2004

jupinaa jupinaa jupinaa.

Kaikki alkoi noin 2 vuotta sitten, kun vahingossa heitin tvn kaukosäätimen pesukoneeseen ja pesin sen 90 asteessa. Eihän se typerä säädin enää sen jälkeen toiminut. Tasaisin väliajoin oon ostanu uuden yleiskaukosäätimen, joista yksikään ei oo käyny mun teeveeseen.
Tällä hetkelle oon kokeillu neljää eri säädintä. Ensimmäisen kokeilun lahjoitin vanhemmille, ku hukkasin kuitin. Toisen palautin Anttilaan ja sain rahat takasin. Kolmas maksoi vaan 3 euroo, niin jätin sen lojumaan hyllyyn (kuka haluaa?). Neljännen ostin eilen sittarista ja vielä erikseen kysyin, ett saahan siitä sitten rahat takasin, jos se ei käykään ja ne oli siellä ett joo joo, säästä kuitti. Tosin se kassaneiti oli mun exluokkakaveri, jolla oli juttua exän kanssa (mutt mä ystävällisesti valistin exää ko. kassaneidin lumppumaisuudesta ja se suhde loppu sit siihen..), niin se oli varmaan nii jotenki katkera, ett se sano sen vaan piruuttaan. Sitte ku äsken vein sen saatanallisen toimimattoman kalliin säätimen sittariin, niin enhän mä mitää rahaa saanutkaa takas. Vaan sellasen typerän vaihtolapun, jolla saa jonku toisen toimimattoman kaukosäätimen tilalle ja se typerä vaihtolappu piti käyttää heti. Voi vitun vittu sanon minä!
Kaikki aina vittuilee mulle, ett huomaa, ettoon asiakaspalvelustyössä, ku oon aina niin liioitellun kohtelias kassalla, mutta tänään yllätin itseni ja raukan kassaneidin olemalla ehkä maailman vittumaisin ihminen. Ku kelasin, ett ostan sitte ruokaa, annan sen typerän vaihtolapun maksuks ja saan erotuksen käteisellä, mutta eihän se niin käynytkään.
Sitte ku vaadin selitystä ja taakse alko kerääntyä jonookin enkä saanut oikeen mitään fiksua vastausta siihen, ett ostan kaukosäätimen, palautan sen, koska se ei käy, mutten saa rahoja takas enkä ostaa tilalle sitä, mitä mua huvittaa enkä enää saa edes takas sitä toimimatonta kaukosäädintä, jonka oisin voinu sitte vaikka myydä tai jotain, sanoin myyjälle oikein vittumaisesti, ett " No onpas mielenkiintoista!" ja "Vittu kai mun sit pitää vaan maksaa ja onpas kiva vaan lahjottaa tänne rahaa turhan takia". Jono mun takana piti mua varmaan ihan pimeenä ja varmaan pilasin sen raukan myyjän päivän, mutt oli oikeesti ärsyttävä juttu. Niin. Olen tuohtunut. Keskustan sittari boikottiin. Hmph.

Piti editoida ja poistaa tekstistä sana "jyystää" ja exän nimi.

0 kommenttia: