THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

keskiviikkona, kesäkuuta 30, 2004

Sataa sataa ropisee nallen varpaita palelee.

Kesä ei vieläkään oo tullu, vaikka on jo 30.6.2004. Tahtoo rannalle! Tahtoo syödä jäätelöä! Tahtoo istumaan rantaan ja juomaan siideriä! Tahtoo uimaan! Tahtoo tahtoo tahtoo!

Juhanus meni töissä, kuten varmaan sanottu. 12 tuntisia päiviä ja aikuisia naisia humalassa. Känninen nainen ei tosiaankaan oo kaunista katseltavaa, pitääkin muistaa, ett seuraavan kerran kun oon humalassa, oon humalassa sellaisessa paikassa, jossa muutkin on humalassa.

Pitäis tehdä yhtä averkon tehtävää, tänään on viimeinen palautuspäivä, mutt kun sitä tehtävää varten pitää lukee läjä lakitekstiä, niin ei yhtään huvita. Nooh, kohta mun pitää jo töihinkin, niin en edes kerkeis.

Vähän oli makeeta käydä pitkästä aikaa kaupassa. Ku on provinssista ollu rahat enemmän tai vähemmän nollilla, nii on pitäny elää vankilaruokavaliolla eli vedellä ja leivällä. Jouduin varmaan ekstaasiin, ku oli niin paljon ruokaa joka paikassa.

Tänään on Pian synttärit, onneks olkoon! Perjantaina mennään sitte Pian juhliin.

Pidän ylisti kaikista mun kavereista. Ikävää, etten ehdi nähdä teitä kaikkia niin usein kuin haluisin. Tulevana vloppunaki piti lähtee Helsinkii, muttei sitte pääsekään, ku vuokraki pitää maksaa. Mutta kyllä mä sinne vielä tuun, hitaasti mutta varmasti. Viimeistään ens vuonna, ku muutan sinne 99.9% varmasti. Ja siitä tuli mieleenki, ett löysin täydellisen duunipaikan Espoosta, mutten mä voi hakee sitä, ku pitää eka toi koulu saada loppuun. Epistä.

Juttelin eilen yhden pojan kaa, joka on ollu joskus mun ystävä tai jotain sinne päin, sellaista omistuista säätöä. Nyt se menee syksyllä naimisiin. Hassua. Ei mun ystävät mee naimisiin tai muutenkaa..sitoudu vakavasti. Mun ystävät sekoilee, seurustelee, eroaa ja aloittaa kierroksen alusta. No, onhan sitte noita, jotka saa lapsia, kuten Anna-Koo, mutta Anna-Koolle se sopiikin. Ja sitte on Marika. Mutt...noh...se on Marika.

Kesäkuun saldo:
20 työssäolopäivää
10 vapaata päivää
1 juhlittu provinssi
1/4 juhlittua juhannusta
3 palkkapäivää
27 rahatonta päivää
1 mökillä käynti
2 sukulaisen tapaamista
4 käyntiä kuntosalilla
26 ajatusta siitä, että pitäisi käydä kuntosalilla (1/päivä)
0 rannalla käyntiä
30 unelmaa rannalla olosta (1/päivä)

Että niin.

0 kommenttia: