THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

perjantaina, kesäkuuta 18, 2004

Tänään alkaa provinssi. Plää.

Sain sata euroo liian vähän palkkaa (KIITOSKIITOSKIITOS!) ja sen puuttuvan satasen piti nyt tulla, mutta eipä tullut ei. Kuiva provinssi. Kirjaimellisesti. Ellei sada vettä. Ha ha.

Eilen isi soitti ja sanoi, ett mummo on sairaalas huonos hapes. Vaikken o nähny mummoo ehkä puoleentoista vuoteen, niin sattuu. Sattuu niin. Mietin sata kertaa, lähenkö ees koko provinssiin, mutt oon kuitenki ostanu lipun eikä se mummeli ehkä kuitenkaa koe mitää ihmeparannusta, jos se näkis sen yhden monista lapsenlapsista, jonka nimen se aina sekottaa, perjantaina. Eli tänään. Mut lähen sitte suoraan provinssista Kokkolan sairaalaan ja toivottavasti mun äiti muistaa mut tulla sieltä hakeen mökille. Niin, meen mökille sitte su-ti, ku se on Kokkolan lähellä. Mut sinne mökille ei mee julkisia kulkuneuvoja varmaan ikinä.

Oon varmaan oikee Miss Sunshine koko viikonlopun. Onhan se kiva, jos ihmiset pitää huolta toisistaa niinku provinssis yleensä, mutt mä en ehkä jaksa kuunnella juopuneita äijii, jotka tulee "piristää". "Miksh shä ooth noin vihhane...hymyile ny vähäshen, nii näytät ihan Geri Halliwellilta" - tapahtui viime vuonna, mikä pahinta juovuksissa kuvittelin tosiaan näyttäväni ko. ex-spaissarilta välillä ilahtuneena ja välillä syvän masennuksen kourissa (Geriltä ennen vai jälkeen Spice Girlssejä, häh?!?.) MIKS OI MIKS MÄ LÄHEN SINNE?
1.Tapaa kavereita
2.Vahtii 2masta
3.Vahtii 2maksen pikkusiskoa (jollon ehkä 3 litraa viinaa mukana, herrajumala!)
4.Kattoo The Rootsia
5.Hankkii elämää

Ja mä oikeesti saan kohtauksen, ku oon duunis ja toi vitun helvetin suoraan saatanasta lähtöisin oleva puhelin SOI KOKO SAATANAN PÄIVÄN. Onneks ei oo näköpuhelinta niin ei asiakkaat näe, kun irvistelen niille samoille kysymyksille, joita ne kysyy joka saatanan kerta. Lukekaa netistä, helkkarin helkkari!!!

0 kommenttia: