THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

maanantaina, kesäkuuta 14, 2004

Höps.
Töissä taas, kello on 09.00..mitä ihmettä mä oikeen teen hereillä???
Ja miks ihmeessä ihmiset soittaa jo 07.00 aamulla ja haluu varata mökin??? Ei Vaasa NIIN kiva paikka ole.

Eilen oli vähän jännittävä päivä, syttyi tääl töissä tulipalo. Mä olin viel yksin koko henk.kunnasta paikalla ja juoksin vaan ympyrää. Eka en saanu melkein sitä jauhesammutinkaappia auki, ku ensin paniikissa ympäri leirintäaluetta etin sitä (paniikkipaniikkipaniikki!) enkä sitte meinannu tietää, miten se saakelin sammutin toimii, ei sitä mitää ohjeita siin tajuu lukee. Sitte soitin vielä paloauton paikalle ja sen jälkeen oonki ollu pissa päässä ja ristiny itseni vittu vuosisadan työntekijäks(vaikka en tiennytkää mistää mitää).

Illalla olin tallilla ja jouduin tserno-hyttysten hyökkäysten kohteeksi -lopputulos on, että olen yksi iso kutiava paise.

Tajusin, ett oon dokannu viimeks vappuna sillee kunnolla. Pelastakaa mut! Tällä viikolla ois kyllä provinssi ja haluisin kyllä nähä the rootsin, mutta stana mä jaksa sinne, jos sataa vettä. Mutt...melki kuukausi ilman mitää paheita..ziisus.

0 kommenttia: