THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torstaina, kesäkuuta 24, 2004

Provinssi. No se oli.
Näin kivoja ihmisiä ja yhtyeistä black eyed peas, the roots, air, apulanta ( sarkastinen jee) ja ehkä himin, en oikein muista. Meiltä pöllittiin kylmälaukku, ja kaikki safkat meni siinä. Toivottavasti varas sai salmonellan. Meni tosi nopeesti aika, nyt tuntuu, ett ois unta vaan koko viikonloppu. Mutta hauskaa oli, odotin jotain tylsempää. Eikä teltassa nukkuminenkaan vituttanut tänä vuonna yhtään.
Sunnuntaina lähin junalla kattoo mummoo sairaalaan ja se oli jo hyvässä kunnossa, pääsi eilen kotiinkin. Vähän meinas mennä herne nenään, kun äitini oli 15 minuuttii myöhässä, kun sen piti tulla hakee mua junalta. Akku oli puhelimesta loppu, ei ollu laturii mukana eikä yhtää rahaa. Kelasin jo liftaa jonku rekkamiehen kyydiss Vaasaan, mutt sitte ne tulikin. Äitini, veljeni, naapurini ja jopa suloinen Sepe-Liikeri-koirani.
Mökillä olin äidin passattavana (hyi häpeä, aikuinen-ko nainen) ja söin vaan. Naapurin lapsiki söi, jopa koiran ruuat. Sitte se samainen lapsi hakkas mua nyrkillä ja huusi "teiän täytyy mennä naimisiin!" ja samaan huutoon "anna rahaa anna karkkia anna syömistä". En tiedä, haluanko koskaan lapsia. Äiti oli mökillä ihan ite tehny puutarhakalusteet ja ne oli tosi hienoja, mutt älkää kertoko sitä sille. Se jo suunnitteli uraa suunnittelijana, oli liianki ylpee niistä kalusteista.
Ajoin ihan yksin mökiltä Vaasaan, oli jännittävää, kun en oo ikinä ajanu niin pitkää matkaa yksin. Tai olihan mulla Sepe mukana. Silloin kun mentiin mökille, nähtiin 4 hirveä tien varrella, niin siks oli jännittävää. Nyt en nähny muuta ku yhen jäniksen. Ja mä jopa uskalsin ohittaa muita autoja, se vasta olikin huisia. Ohitin kaks rekkaa ja kolme henkilöautoa, oon mä vaan jotakin.
Nyt on takas arki, töitä ja töitä. Jopa juhannuksena. Se vähän ottaa päähän. Huvittais olla jossain grillaas ja juomas jäistä siideriä ja hengailla kivojen ihmisten kanssa. Mutt ei niin ei. Noh, ei oo oikeen rahaakaan tehä mitään, ku oon jo tuhlannu kaikki, niin ei kai sitte muu auta, ku olla töissä vaan.

0 kommenttia: