THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tiistaina, maaliskuuta 09, 2004

pitäis mennä pankkiin.
pitäis siivota.
pitäis tiskata.
pitäis tehä koulujuttuja.
pitäis mennä salille.
pitäis olla koulussa.
pitäis nukkua.
Arvatkaa minkä näistä toteutan?

Kuluneet päivät on ollu ihan mukavia. Perjantaina mulla oli pienet juhlat, Salla ja Pia oli täällä. Puhuttii paskaa ja juotii siideriä, sitte mentii Royalii kattoo Kapasiteettiyksikköö ja sen jälkee PaNee. Lähin aika aikasin silti kotiin, ku ei huvittanukkaa. Lauantaina olin tallilla ja sitte menin viideks töihin, aika hyvin toteutettu päivä sellaiselta, joka edellisillan oli dokaillu. Sunnuntaina oltiin Tomaksen, Teron ja Niklaksen kanssa Simpsiöllä ja illalla katottiin Tomaksen kaa tvtä ja mässytettii karkkia, tai no, mä mässytin. Maanantaina eli eilen olin eka koulussa 8-11.00 mut loput tunneista lintsasin ja menin tallille, hain mä mun puhelimenki huollosta, ku se on ollu rikki. Tyhmä Nokia. Illalla Tomas vei mut syömää American Dinerssii, ku oli kerta naisten päivä, loppupäivän olin pallo.

Tänään on rahat loppu. En ehkä jaksa viettää synttäreitä, ku oon köyhä.

Koirani haisee pahalle.

Torstaina maksan Levin mökin, sitte mun ei tarvi enää soitella kellekään, ett laittakaa jo ny rahaa mun tilille. Mä en enää ikinä jaksa olla vastuuhenkilö, tää on niin stressaavaa.

0 kommenttia: