THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

maanantaina, maaliskuuta 22, 2004

Huoh.
Nyt mun synttärit on vietetty, vaikka oikeestihan ne on vasta..öö..keskiviikkona.
Oli ihan ok ilta eka meillä, tosin olin niin väsyny, ett halusin vaan nukkuu ja olin vaan jotenki ihan pihalla kaikesta koko illan. Kävelin esimerkiksi Hansun ja Vallin ohi useaan otteeseen, enkä huomannu niitä. Pia vaan tuli myöhemmin sanoo, ett kävelitpäs juuri niitten ohi. Nooh, ei varmaan ollu mikään menetys, olin niin väsyny ja pihalla, etten jaksanu ees sanoo mitää älykästä kellekään. Aikaisessa vaiheessa kehitin myös henkilökohtaisen kriisin, ja lähin himaan. Luultavasti rääyin niin kovaa koko matkan, että kukaan ei Vsassa siihen aikaan nukkunut.
Lähen Sepen kaa ulos, ku en enää jaksa kuunnella, ku se vinkuu ja sitte tuijotan apaattisena tvtä kunnes nukahdan.

Sain muuten onneksi vihdoinkin maksettua meiän matkan Leville. Olin hetken niin väsyny siitäkin ponnistuksesta, etten edes jaksanu nähä ketään niitä, jotka sinne nyt on tulossa. Nyt mua taas pikkasen huvittaa lähtee sinne, tosin vähän lannisti se perjantaiöinen onnettomuus. R.I.P.

0 kommenttia: