THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tiistaina, maaliskuuta 02, 2004

Kello on 2:53 ja mä en saa unta.
Tomas kyllä nukkuu ja kuorsaa, mut mä istun koneella ja ajattelin sitte
tehä rästitehtävii tai jotain. Onneks huomenna ei tarvi herää.
Tänään, tai on vissiin jo eilistä se, kävin Pian kaa salilla. Nyt mullon sporttinen olo...pyh, heti töissä söin kai kilon karkkia. Töitten jälkeen olin istuun Tomaksen ja Toman kaa Lunassa, olosuhteiden pakosta. Mä en edes pidä Lunasta.
Tomas oli ollu kattoo jotain 90m2 kämppää ja ehdotti, ett me, siis mä, Sepe ja se, muutettais sinne. Ahdistus. Justhan mä vasta muutin tähän kotiin, ja tää on mun lempikoti, emmä jaksa enää muuttaa. Ja mun mielestä Tomaksen pitää eka asuu yksin. Mä oon jo silti asunu Tommin kaa yhessä, eikä se toiminu...Ahdistaa. Vaikka kyllähän se asunto kivalta kuullosti, siinois vuokra 430 euroo ja nyt mä yksin maksan tästä 406 euroo, tosin se oli aika huonos kunnoss kuulemma. Mut ne remppaa siit kämpästä lattiat uusiks ja sitte sille sais iteki tehä vaikka mitä, omistajien laskuun...mut en mä jaksa muuttaa, sorry, my luv. Pitäisköhän silti mennä nukkuun.

0 kommenttia: