THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

keskiviikkona, maaliskuuta 24, 2004

Mulloli la juhlat, ku tänään mulla on synttärit. Lauantaina oli aika kypsää, ku olin niin pihalla ja väsyny ja tänäänki on ihan kypsää, en oo tehny muuta ku kattonu 2,5 leffaa. Helmiä ja sikoja
--->shiiiiit ja How to loose a guy in 10 days-->huvittava tyttöleffa. Äsken rupesin viel kattoo sitä master and commander leffaa, mut en sitte jaksanukkaa, nii tulin jumittaa koneelle. Jee, happy birthday to me. Mullon haava huulessa, kipee ja reikä hampaassa, kipeempi. Viikonlopusta on tulossa helvetti, oon vaan töissä ja töissä ja töissä ja tallilla. Mä näin koko viime yön kaikkii painajaisii Levistä, unessa mulloli sellanen kasari lumilauta, joka oli delffiini (?) ja sit siell meiän mökis oli venäläisii huorii. Pitäis tehä koulutehtävii, mutt enhän mä voi, ku mullon nyt niin kiva syntymäpäivä.

0 kommenttia: