THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

perjantaina, maaliskuuta 05, 2004

Olen kova kuvittelemaan asioita, jotka ei ees oo olemassa.
Se on aika tylsää, välillä. Toisinaan taas tosi hämmentävää. Ja voi hyvänen aika, kirjotin eka "tisu", ku piti kirjottaa "tosi", oli niin iso bugi, ett piti ihan mainita :D...
Eilen oli tooosii kivaa tallilla, mun hepparainen oli maailman kivoin. No ok, se puras ja potkas mua, mut sit silleen niinku muuten.
Palkka tuli, maksoin puhelinlaskun, mun oman osuuden Levistä ja kävin kaupassa, tilille jäi 100 euroo loppu kuuks, mä sitten rakastan olla mä. Tosin kai se on sitte sen arvosta, ku pääsee sitte laskee vielä kerran tänä talvena.
Mä en saa unta, mullon unitauti. Eka nukun liikaa ja nyt liian vähän, viime yönä esim. 2 tuntii. Huomenna ois kouluu, mutt me kuitenki tarkistetaa v*tuiks mennyttä kirjanpidon tenttii, nii emmä sinne jaksa mennä. Sitte meen töihin ja sitte sen jälkeen me ollaan mun luona, ainaki mä ja Pia ja ehkä toi <3 Sallaki tulee, sitte me mennää royalii kattoo kapasiteettiyksikköö...jee, mun on pakko saada sut.

0 kommenttia: