THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

sunnuntaina, helmikuuta 01, 2004

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH, oon asunu himassa porukoitten luona...ööh...jotai 30 tuntii ja tylsistyn nyt jo lähes kuoliaaks. Olis pitäny eilen lähtee tyttöjen kaa baarikierrokselle, niin nyt voisin ees kärsiä suloisesta darrasta piilossa peiton alla...Olin mä siivoos tänään mun uutta kotia, joka on kuin onkin vissiin Erikan ex-koti, ainaki sielloli sille joku vanha joulukortti jääkaapin takana. Mun koti olikin tositosi sotkunen, yök. Onneks ei silleen oo kiire saada kamoja paikoillaan, niin sai siivoilla rauhassa. Mut vähä ärsyttävän yököttävää siivota jonku toisen satavuotiaita ruuanjämiä, jokka oli pinttyny kiinni pakkaseen ja jääkaappiin ja joka paikkaan. Yök. Ois tietty voinu roudata sinne jonku patjan, nii ois voinu olla siellä yötä, muttei sielloo vielä ees sähköjä, ja siellä ainaki ois ollu tylsää, ku ei siellois ees tvtä, ku se on Immun luona ja Immu on Helsingissä. Eikä siellä oo siis sähköjä, nii vähän ois tietty vaikee kattoo mitää ohjelmii siitä tvstä. Plääh, onneks (?) huomenna on sentään koulua.

0 kommenttia: