THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torstaina, helmikuuta 05, 2004

Oonpas ollut kiireinen, eilen olin koulussa 11-15.00, sitte menin tallille 15.-17.00, sen jälkeen menin siivoon mun uutta kotia 17-21.00 sitten menin Hannelen kaa käymää yhellä gringossa
21-22.00 meikkaamista, 22-24.00 Gringossa, yöllä oon yrittäny vielä pakata, mutta luultavasti laukkuun tuli kaikkee tiskirätistä tennispalloon ja unohdin kaiken oleellisen.
Nyt oon koulussa ja teen tehtävää nimeltä Resurs inventering, tietäs edes mitä se tarkottaa...
Tänään oon koulussa 8.15-15.15 ja oon junassa 15.15-19.56 (huomatkaa, että mun pitää olla kahdessa paikassa samaan aikaan...) ja siitä eteenpäin elämä onkin sitten pelkkää juhlaa. Jos jollakin on ideoita siihen, mitä laittaisin päälle perjantaina illalla, ottakaa pikaisesti yhteyttä. Mieluitan puhelimitse, kiitos. Uskomatonta, mä oon ihan superopiskelija ollu koko viikon, oon ollu koulussa, tehny kaikkia tehtäviä ja miettiny jopa lopputyötä! Kuvitella. Kuinkakohan kauan tätä tautia kestää?

0 kommenttia: