THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

maanantaina, helmikuuta 09, 2004

Nyt on sitte Ikeat koluttu ja käyty tsigidi tsekkaas Kraftwerk ja ollaan takasi Vaasassa ja koulussa. Kämppä on yhä pommin jäljiltä, mutt kyllä se tästä, ku saisin sinne vielä kaikki mun kamat (tv ja tietokone on yhä Immulla ja mun kaikki astiat Sampalla). Ruokkiksella käytin aikani hyödyks ja kävin imuroimassa ja pesees mun keittiön ja vessan, jes, nyt mulla on jo kaks valmista "huonetta", makuuhuone/olohuone on vaan aika masentava, ku oon sinne kasannu kaikki pahvilaatikot ja romut. Mutsi ja faija rehaa mun luo jotai sata vuotta vanhoja neiti etsivä kirjoja sun muuta "tarpeellista", ja mä saan sitte joskus vuonna kivi heittää ne takas Teeriniemelle, jos saan aikaseks...Mullon ihan kipee olo, pää tukossa ja sitte pitää mennä vielä tänää töihin..tosin en oo siellä puoleen vuoteen ollu, niin ehkä mä selviin hengissä.. Sitä paitsi oon Suskun kaa vuorossa, niin se on aika hauskaa, se on vähän niinku hengailis jonku kaverin kanssa koko illan.

0 kommenttia: