THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

perjantaina, helmikuuta 20, 2004

Ohhoh, taas täällä on muuttunut kaikenlaista:), siis täällä bloggeris.
Olin tänään kirjanpidon tentissä, yääääk. Kun tunneilla on käyny vaan yhen ainokaisen kerran, voi lopputuloksen varmaankin arvata...Jos saisin edes ykkösen, olisin maailman onnellisin.
Leville lähtöön on enää(?) 49 päivää, vähän lystiä. Sain tässä pari päivää sitten hepoista Hannelelta kuvan, voih, tahtoo takasin sinne niitä paijaamaan. Tosin on Vaasassakin ollu, omituista myöntää, tosi lystiä, nyt kun on ollu eka kolme kuukautta poissa. Lähetin äsken mailia blue tomatoon Burton Dominantista, ku mun on vaan ihan pakko saada se, tosin niilloli kai enää 150 senttisinä testilautoja ja mä oisin halunnu ihan tuikun...Höh, vielä ku voittas lotossa.
Tunnin päästä pitää töihin, oon Anderssin kaa illassa, vähä kypsää. Ja munku piti eka pestä hiukset, mutt emmä ny enää ehi, ku pitää vielä viedä toi villipeto tosta jalkojen juuresta lenkille. Tän siitä saa, ku rupee jumittaa netissä, tai siis hain mun skannerille driverin ja siihen meni sitte kaikki aika. Vähänks lystiä, ett mullon taas himassa netti, nyt voin taas liittyy niihin, joillon nettiaddiktio ja jubailla kaikkien kaa ilman, ett tarvii mennä mihkää...paitsi töihin ja kouluun. Mä oon aika säälittävä:D
Eilen kävin muuten ekaa kertaa Vsan Lidlissä, ostin siiderii, ku ne makso vaa euron/plo (miten pullo oikeesti lyhennetää?), niin sitte mä voin tarjota mun vieraille (siis keille?) siiderii ja juottaa ne humalaan ja jekuttaa ja sitte mun propsit nousee niitten silmisssä...öh, mä meen nyt lenkille, tulee tyhmää juttua paljon.

0 kommenttia: