THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

lauantaina, tammikuuta 31, 2004

Väsyttää...tulin takas Vaasaan tänään seittemältä aamulla. Juna tuli myöhässä Seinäjoelle ja mä sen mukana. Bussi Vaasaan lähti ilman mua ja seisoin hetken aikaa vaan asemalla matka- ja lautalaukkujen kaa neljältä yöllä silleen, ett jaaaah...tuli mulla pikkunen itkuki siinä, ku mikään ei ollu auki, ja baarit oli just menny kiinni ->kadut oli täynnä tappeluja. Ei mun auttanu muu, ku soittaa äidille, ja sitte Samppa lähti hakee mua, vaikka silloli aamulla kouluuki kasilta.
Tutustuin mä kyllä siin samalla kahteen mielenkiintoseen tapaukseen, toinen oli sellanen poika helsingistä, se oli tullu tapaa seinäjoelle sen tyttökaverii, jonka kaa se oli seukannu vuoden, ja nyt se muija oliki yhtäkkii päättäny, ett se haluuki jotai toista jätkää...Toinen oli joku about viiskymppinen mies, joka oli lähteny oulusta turkuun, mut kännis jääny vahingoss jo seinäjoelta junasta, ei se ees tienny, missä se oli. Nii mä olin sitte joku sellanen, jolle ne kaks kävi avautuus, ku niilloli nii kurjaa ja sitte mä ite siin samalla piristyin, ku joillaki toisilla oli vielä paskemmin ku mulla...
Tänään vois ehkä käydä baarissa kaikkien koettelemusten jälkeen, jos jaksais, tosin noi yöunet on jääny aika vähiin ja huomenna voisin muutenki ehkä mennä siivoon mun uutta kotii. Jee, mun faija sano, ett se antaa mulle 500 euroo, mä sittenkin saan ostettua sängyn ja sohvan. Elämä on oikeestaan aika kivaa, ku mullon kivat kaverit, maailman paras poikaystävä ja superhuippu perhe.

0 kommenttia: