THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

maanantaina, huhtikuuta 28, 2003

Hei vaan...(tän tervehdyksen mä pöllin Sallalta ja Suskulta). Ei se ollutkaan niin kiva se rantamyllyn kämppä, sellainen tylsä laatikko. Mä siis jatkan etsintää, "Vallin taloon" vois tietty muuttaa, mutt ahistaa vaan ajatuski vuokratakuusta...Kävin tänään Kelalla, saan kai kolmen kuukauden ajalta asumistuet takautuvasti, jee provinssirock here I come! Viikonloppuna oltiin Sallan ja Susannan ja Minnan kanssa tuolla noin PaNessa, mulla oli ihan hauskaa...kai;) Siellä meillä oli kunnon T.A.T.U show pystyssä tanssilattialla...tsih tsih. Eilen olin Immun kaa opettelees kaikkii temppuja rulliksilla (mä opin pujottelee, JEE! Wauuuuu...) ja sitte oltiin pelailees futista Teeriniemellä Nikin ja Nikin kaverin kaa (kunto loppu ekan viiden minsan jälkeen....). Että sellaista, nyt meen kattoo Stigmata-elokuvaa, vaikka mun pitäis tehdä koulutehtäviä (ei vaan nyt huvita).

0 kommenttia: