THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torstaina, huhtikuuta 24, 2003

Tööt.Oon ollu kattelees vähän kämppiä. Eilen löysin elämäni kodin, kaks huonetta ja kk, sellasen lasiovet joka ovessa, paitsi ei ny siinä, mistä mennään sisään eikä vessan ovessa mutt muuten. Leveet ikkunalaudat ja keittiössä oli iso ikkuna makuuhuoneeseen. Se vaan oli niiiiiin hieno. Mutt...se meni jollekin toiselle *sniiisk*, ok, siinoli 370 euroo vuokratakuuta ja mun pesukone ei ois mahtunu mihinkään, ku vessa oli niin pieni...mutt silti. *snirf*.

Huomenna meen kattoo jotain yksiöö rantamyllystä...sielläkin on kai ihan tiukkoja kämppiä ja siellon kiintee netti (plussaaplussaa), mutt vuokra on 380 euroo plus vesi plus 15 euroo siitä netistä kuussa. Siis enemmän ku siinä unelmakodissa, jossa vuokra oli 370 ja sitä paitsi se oli ihan mun kouluu vastapäätä YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYHHHHH!

Mä oon tainnu saada jonku tärähdyksen päähän, kuuntelen ziljoonia kertoja Maija Vilkkumaan "Ei"-biisiä putkeen ja jorailen:)

0 kommenttia: