THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

perjantaina, huhtikuuta 18, 2003

Pääsiäistä! Mä oon taas kai vaan ollu töissä. Tai oon mä sitte kanssa yrittäny metsästää ittelleni kämppää, ku muutetaan Pikkiksen kaa pois täältä meiän residencestä. Mä rupeen oleen pian epätoivonen, vaikka mullon vielä kuukausi aikaa. Ku mä haluisin sellasen kämpän, missä mä sitte viihtyisin siihen asti, ett joskus valmistuisin.

Oltiin äsken Sepen kanssa pitkällä lenkillä, ku on niin hieno ilma. Nyt Sepe on ihan puhki. Eilen leikkasin typeryyksissäni liikaa sen kynsiä ja sitte siltä tuli sikapaljon verta tassusta. Mutt se oli tosi reipas koira ja lopulta onneks se verenvuoto tyrehtyi. Mä olin varmasti enemmän paniikissa kuin Sepe.

Kohta pitää taas töihin, mutt sitte mulla onki huomenna vapaapäivä ja tää mun työputki katkee. Pitää keksii jotain hassua tekemistä sitten. Ainaki pitäs viedä kaikkia vanhoja kamoja kirpparille, mutt kun siinon niin paljon vaivaa ja se maksaa. Kun tilillä on yks euro ja lompakoss 10, niin ei mua sitte niin ehkä kiinnosta viedä niitä viimesiä pennosia kirpparille. Lottovoitto olis positiivinen yllätys. Tjaa tjaa, syönpäs pikkasen ja kirmasen sitte töihin (kivaa, oon Sallan kaa samassa vuorossa!).

0 kommenttia: