THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

sunnuntaina, huhtikuuta 13, 2003

hop hop. mullon kevyt 12 päivän työputki päällä, jihuu. Mutt tulee ainakin blingblingbling=). Ehdotuksia vapusta otetaan muuten vatsaan *heh heh*, ahistaa tollaset "pakko-dokata-päivät". Tänä viikonloppuna olin kattoos The Ring Pian kaa. oli mun mielestä tosi pelottava, istuttiin sielä kaulakkain, ku pelotti. Sitt piti hakee Mariah Careyn Glitter, ettei näkis painajaisii...näin silti. Ja hävettää myöntää, mutt kaikesta Mariah Carey-dissauksesta huolimatta...Glitter oli ihan...ok.

Lauantaina oli töitten jälkeen koiratreffit eli käytiin koiratarhalla Bobon, joka on kaks vuotias kääpiömäyräkoira, Maijun ja Tepan (Bobon omistajat) sekä tietysti Immun ja Sepen kaa. Aika söpöö:) Sitte siellä koiratarhalla oli kanssa sellanen saksanpaimenkoira, jota Bobo ja Sepe sitte ahdisteli. Sen jälkeen oltiin- ilman Boboa ja Sepeä- Rossossa syömässä ja sitte käytiin D.O.M.issa yhellä. Mun mielestä mulla oli mukava viikonloppu. Oli niin kivaa, kun Sepellä oli kivaa, tuli sellanen olo, ett hei, oon mä aika hyvä "äiti".

Mutta nyt meen kattoo Sepen ja Immun kaa leffoja. Moi.

0 kommenttia: