THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

lauantaina, toukokuuta 03, 2003

pippa dippa. Ööhh? Joo, nyt on sitte vaput menny. En ollu missään...tai no Teeriniemellä äidin ja isän luona, kun en muuhunkaan rahattomana kyennyt, prskels. Olin ehkä maailman hankalin ihminen, ku tinttailin vaan koko ajan, ku otti päähän olla vappu yksin. Nooh, ei ainakaan ollu sitte darraa, ku piti seuraavana päivänä töihin. Eikä tarvinnu lainata keltään rahaa--->sitä ei tarvi maksaa takasinkaan ja voin sitte tuhlata kaikki rahat muhun, muhun, MUHUN:) Mä en oo enää koskaan missään, mä oon tylsä ja ilkeä. Nooh, tässä ja ensi kuussa sitten jo tapahtuukin vaikka mitä....joihin en kuitenkaan varmaan loppujen lopuksi jostain syystä osallistu ja sitten musta tulee vieläkin ilkeämpi eikä kukaan kestä mua. No joo, ei taida enää kestää nytkään. Mutta ennen kuin lähtee kunnon itseäsäälivalitus käyntiin, meen nukkumaan. Ettei sitte huomenna tarvi käydä sensuroimassa näitä tekstejä.

0 kommenttia: