THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

keskiviikkona, heinäkuuta 05, 2006

Puuhapäivä

Aamulla, kun käpsyttelin töihin, kaks ulkomaalaismiestä väitteli siitä, mistä maasta mä oon kotoisin, toinen ehdotti Sri Lankaa, toinen Afrikkaa. Sangen omituista. Mielestäni olen totaalisen suomalaisen näköinen. Tai oon mä kuullut, että näytän venäläiseltä, mutta vaikka venäläiset ovatkin, ainakin jotkut, kauniita, oon mä kyllä aika järkyttynyt tästä. Mutta että Sri Lanka tai Afrikka. Hih hih hih. Kai ulkomaalaisten mielestä sitten kaikki suomalaiset on vaaleahiuksia ja kaikki muut jostain muusta maasta, vaikka karu totuus taitaakin olla se, että suurinosa suomalaisista on tälläsii, joilla on ihan maantienväriset hiukset.

Töissä mulle sanottiin, että mun ääni on samanlainen kuin sillä tädillä, joka lukee satuja, esim. muumeja, kasetille. TÄDILLÄ? Ne kyllä sanoi, että mulla on kiva ääni. En mä kyllä oo huomannu sellasta. Katottiin läpi kaikkia hotellivarauksia, mitä olin tehnyt. Kuulemma oli ihan oikein, ainakin hintojen puolesta. Mua kyllä jännittää, että onko ne sitten oikeassa hotellissa ja oikealla paikkakunnalla ne varaukset...Varsinkin tänään aamusta, kun kone oli ihan tiltissä, tuntui, että varaukset saattoi kyllä mennä vähän sinne sun tänne. Sorii....

Ajattelin, ett oon taas rättiväsyny, kun pääsen töistä. Menin kuitenki Sepen kanssa tunnin lenkille, kävin kaupassa, tein ruokaa (en kyllä ikinä enää osta kokojyväriisii, se oli ihan kauheeta, olkoonkin, että olis terveellistä -yäk.) ja yhtäkkiä yllätin itseni vaihtamasta huonekalujen järjestystä. Se olikin aika iso projekti, enkä sitten viittinyt jättää kesken, eli siivosin sitte puol kahteentoista yöhön asti naapureiden iloksi. Nyt ei sitten kukaan tuu kylään, vaikka mun koti on ennätyshieno. Ja sitten, kun se on räjähdyksen partaalla, olis koko ajan joku tulossa...Äh, ketä mä huiputan, täällä ketään käy. Enpä kyllä oo kauheesti ketään pyytänykkään, eli oma moka.

Nyt naapurissa, varmaan kostoksi siitä, että imuroin keskellä yötä, kuulostaa olevan yökerho. Ainakin musiikin volyymistä päätellen. Mutta häh häh hää, mä oonkin "aseistautunut", laittanut uuteen kannettavaan soittimeen kattavan määrän chill outtii, jota sitten kuuntelen nappikuulokkeilla, eli sitten ei mikään häiritse. Tosin vasen korvani on jotenkin tyhmä. Nappikuuloke ei kertakaikkiaan suostu pysymään siinä. Tosi ärsyttävää, varsinkin silloin, kun kävelee ja kuuloke hyppää mun korvasta pois koko ajan.

Nyt nautin jääkaappikylmästä siideristä siivouksen kunniaksi ja menen nukkumaan. Hyvää yötä, mussut.

edit. tää julkaiseminen siirtyi aamuun, kun tää eilen jotain bygi, eikä mikään onnistunut.

0 kommenttia: