THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

perjantaina, toukokuuta 07, 2004

Olin keskiviikkona Fontanan vipeissä, vaikka luulin, etten juo ikinä.
Siellä sai eka 20.-21.00 juoda siiderii ilmaseks ja sitte 21.-22.00 viinaa. Taas neitii vietiin.
Näin keväisin/kesäisin musta tulee alkoholisti. En kyllä säätäny tällä kertaa onneks mitään, vaan olin ihan asiallinen, johtuiskohan siitä, ett Immu tuli kans baariin, mutt selvinpäin...Aina ku mut päästetään yksin ulos, niin kadotan kontrollin täysin. Omituista.

Torstaina piti herää kasiks, ku lähettiin shoppailee Treelle Mickin ja Jussin kaa, mä jotenki ke järkeilin niin, ett jos mä dokaan sikana, niin mun ei tee mieli shoppailla eikä mulla mee rahaa niin paljon. Ei mulla kyllä ollu mikään kurja olla, väsytti vaan eikä oikeen sitte jaksanu täydellä teholla tehä mitään. Heti ekassa kaupassa (Stockmanilla) löysin mun unelmien takin, jota olin kuolannu jotain yli vuoden jo ja sitä oli vaan yks jäljellä, niin kai mun oli pakko ostaa se, makso 109 €, mutt se on tosi hieno :) Mä olin vaan kelannu, ett pitäis ehkä ostaa jotain aikuismaisia vaatteita jo, ku rupee tota ikää olee, mut toi takki onki sellanen carharttin anorakki, jossa on maastokuvioita, mutt sellasii vaaleita. Sääli, ett nyt on niin lämmin, ett tuntuu tyhmältä pitää ulkona takkii:) Ostin mä Immulle Harley Davidson kaupasta (ÄLKÄÄ kysykö mitä mä siellä tein...sovin sinne yhtä paljon kuin....kuin....pupuasu ahtisaarelle (?) ) sellasen hienon pääkallotuhkiksen, ku se on nyt vihdoin saanu oman kodin. Tosin se tuhkis on ehkä liian hieno, ett sitä oikeesti vois käyttää...

Hiton hyttyset söi mut keskiviikkona tallilla pingispallon kokosille paukaroille, kutittaa niin v***sti.

0 kommenttia: