THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

lauantaina, toukokuuta 29, 2004

Huoh, ei enää sellasii aamuja, ett pitää herätä kuudelta. Oon nyt kolmena aamuna heränny töihin, ja ai kun se sattuu. Huomenna ja ma on onneks vapaata, mutt mua jo etukäteen ahdistaa, ku ei oo mitää tekemistä ja hyvät vapaat menee hukkaan. Ei oo ikinä hyvä olla.
Tulispa jo iltasanomat ja -lehti, ett sais jotain lukemista tänne töihin..Yle X:stäki tulee nyt joku lastenjuttu (pääolkapääpeppuvarpaat-biisi), en mä oo tarpeeks asennoitunu tähän aamuun.
Sepe-koiralla on joku ärsyttävä vaihe sen elämässä, ett se esittää olevansa suuri vahtikoira ja päästelee pitkin yötä semmosia pieniä tuhahduksia ja haukahduksia aina kun se MUKA kuulee jotain epäilyttävää. Sitte mä karjun sille naama punasena, ett se ois hiljaa, ku yritän nukkuu ja sitte se vaan kattoo sellasella "mitäpahaamämukaoontehny?"-ilmeellä.
Hahaa, siivosin yks päivä mun kodin ja nyt siellä on ylisiistiä. Tamppasin jopa matot, tosin ne oli niin täynnä kaikkia koirankarvoja, ett melkein hävetti viedä ne pihalle mattotelineelle. Voi kun olis jotain miljoona euroa, niin sais vaan sisustaa ja sisustaa ja ostaa vaatteita ja syödä.
Oon saanu jonku aikuis(?)iän aknen, enkä kestä itseäni. Tekis mieli kävellä paperipussi päässä ulkona, mutta sekös vasta herättäisikin huomiota.

0 kommenttia: