THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

maanantaina, toukokuuta 03, 2004

Hip hei, tänään on kesä!

Vappu...joo. Huhtikuun viimenen pv olin töissä, kuten jo aiemmin mainostin, olin vähä angstinen, ku kaikki oli juhliis ja mä vaan töissä kuuden vitun euron tuntipalkalla. Ihana poikaystäväni sitä vastoin oli juhliis munkin muolesta, siis minun, ei munkin, hah hah hah. Tuli se mun luo ihan säädylliseen aikaan, mutt päätti jäädä nukkuu vessaan. Samalla se oli rikkonu vessanpöntön kannen ja repiny käsisuihkun seinästä irti. Tänne se jäi oksentaa, ku mä lähin aamulla ysiks töihin.

Mutta sitten. Lauantaina illalla oltiin Sallan poikaystävän entisessä asunnossa, oli omituista, ku se oli Marin ja Harrin entinen koti. Alkuillasta ei huvittanu yhtää dokailla, mutt sitte ku siellä oli boolii, niin yksi asia johti toiseen ja karkashan se mopoki. Fronttailin mm. natseille ja meinasin saada turpaan, piti pyytää Marre kävelee mun kaa himaan, ku en enää yksin uskaltanu. Mä oon vähä asis.

Eilen oliki huono olla ja viime yö on omistettu liskoille around he world. Tänään oon ollu reipas, olin kasilta lääkärissä ja sen jälkeen menin tallille ja sitte menin uudestaan lääkäriin puol kaks. Tallilla oli hauskaa, otettiin Veni-hepan kaa aurinkoo ja mietiskeltiin. Tänään pitää illaks töihin. Nihkeetä.

Vähän lystii, ett nyt on kesäloma. Enää kaks uusintaa joskus toukokuun lopulla ja mun koulujutut on tältä lukukaudelta ohi. Tosin otin averkosta yhen kurssin kesäks, muttei kai se o niin paha..eihän.

Juhani kuitenki vakoilee mua. Terveisiä :)

0 kommenttia: