THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torstaina, toukokuuta 13, 2004

Olen hurahtanut totaalisesti ambienttii ja chill outtii...luukutan vaan himassa ko. genrejä ja leijun sängyllä (?)..ei, en ole vetänyt mitää aineita. Just nyt soi Ferry Corsten - Holding On...mukavaa.
Tilasin NetAnttilasta Minidiscin, ett voin leijuu matkalla töihin ja Sepen kaa lenkillä ja joka paikassa ja olla ikuisesti köyhä ja velkakierteessä.
Viikonloppuna oltiin kattoos Memmy Possee ja Rudya clubilla, siinä vaiheessa loppui ymmärtämys, kun aikuinen mies tulee ja heittää mua tuolilla (Börje), lähin himaan.
Tällä viikolla oon ollu vaan ja kuunnellu musiikkia, aika mukavaa elämää. Vietin mä tiistaina mun poikaystävän syntymäpäivääkin, vaikka ne onkin vasta 26. pv, muttei mulla kuitenkaa oo rahaa enää silloin, nii päätin viettää ne jo aikasemmin. Ostin sille sen kotiin innistä pääkallobambuverhon keittiön oveen ja sitte hankin sille raamit kill bill-julisteeseen ja tein sille ruokaa ja hieroin selkää...mikä ihana tyttöystävä olenkaan:) Nyt voin hyvällä omalla tunnolla olla hankala oma itseni koko loppu kevään.
Miks nyt on näin kylmä? Siks ett mä saan käyttää mun uutta takkia -jee! Ja miks kukaan ei siivoo mun luona? -tohon mulla ei oo vastausta.
Saan veronpalautusta 560 euroo. Kivaa. Ehkä mä sillä voin palkata itselleni siivoojan, joka loppujen lopuks ryöstäis mut ja myis mun koiran kirpputorilla.
Huomenna meen leikkaa mun hiukset, jännittävää. Ostin apteekista shamppoota, nyt mun hiukset haisee kissanpissalle, eikä se haju lähde pois. Kiva sille kampaajalle.
Jep jep. Taidan lähtee tallille sanoo Venille hei. Eiku enpäs lähekään vielä, ku 2mas tuleeki mun kanssa niin voin ottaa Sepen mukaan (vaikka Sepe-rotu on tuotu Suomeen tallikoiraks, Sepellä ja hevosilla on ristiriitoja ja siks Sepe tarvii jonku vahtimaan sitä, muuten joku vielä potkasee sitä päähän). Meen olemaan hyvä tyttöystävä ja teen meille taas ruokaa: kanaa, riisiä ja ituja. Nih.

0 kommenttia: