THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

perjantaina, kesäkuuta 13, 2008

Hospitality?

Plääh. Olen kättärillä taas. Rutiinilääkärintarkistuksen jälkeen keskiviikkona oli tohtori sitä mieltä, että mun pitää jäädä osastolle tarkkailtavaksi. Olin jo kovasti torstaina lähdössä kotiin ja samoin myös tänään, MUTTA sainpas kuulla joutuvani jäämään tänne jumittelemaan aina The Poksahdukseen asti, joka voi tapahtua joko tänään tai sitten 6.7. Voi perse, sanon minä. Kuolen tylsyyteen. Ihan varmasti kuolen.

Syitä tänne jäämiselle ovat: valkuaisainetta 0,9g pissassa, turvotusta, päänsärkyä ja näköhäiriöitä. Kaikki nää on oireita raskausmyrkytykselle. Lisäksi neiti alienilla on lapsivettä vähemmän kuin herra alienilla eikä neiti oikeen jaksa liikkukaan. Nyt mua sitten täällä vahditaan. Ottaisivat nyt sitten toukat ulos, mutta eih. Sitä ei kuulemma helposti kaksosraskauksissa tehdä, vaan odotellaan, että luonto hoitaa. Hmph. Ennen kuin luonto on hoitanut, mun vatsanahka on revenny ainaki kahteen kertaan ja selkä sanonut poks. Ei oo kuulkaas kevyttä hommaa kantaa eturepussa tyyppejä, joilla on jo painoo 2.8kg ja 3.1kg. Vatsa ja selkä parkani. Nooh, tällä menolla mulla sit onkin samanlaiset selkälihakset kuin bodarilla ja edessä roikkuukin sit ihastuttava nahkakasa.

Nii ett kivaa viikonloppua mulle vaan. Ja juhannusta. Yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyh!!!!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hahahahah!!! Voi sua kohdunkantajaa! Hei, hyvää jussia myös sinne, sairaalaa. Tee ristikkoja. Pus pus.

Mirdi kirjoitti...

Just eilen mietin että mitenkäähän sun poksahtaminen edistyy... ja tässä vastaus. Toivottavasti nyt poksahtaa pian ettet sä joudu siellä kuukausikaupalla makoilemaan :/
Saako sinne tulla käymään?

Karoliina K. kirjoitti...

Kiitos Heli, tosin pääsinkin onneks kotiin ja täällä ajattelin sitkeesti pysyäki. Suunnittelin jo vanhanaikasta saunasynnytystäki, ettei tarvis takasin mennä:)

Ja Mirdi, olis sinne saanu tulla kyläilee, mutta ei nyt sit tarvikaan:)