THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tiistaina, kesäkuuta 17, 2008

Avohoitopotilas

Eilen pakkasin kaikki kamat ja lääkäri niitä katseli aikansa kierroksellaan ja tokaisi sitten, että "niin..nuo sun tavarat on näköjään kasassa..?", totesin vaan, että "joo-o, mä lähen nyt kotiin." Sovittiin sitten, että oon avohoitopotilas, eli käyn näyttäytymässä sairaalassa tietyin väliajoin, eli seuraavan kerran torstaina. Meni hermo vaan sairaalassa, kun tilanne ei muuttunu mihinkään, kolmen hengen huoneeseen, jossa manailin, tuli viiden päivän aikana 4 eri ihmistä, jotka vuorotellen lähtivät synnyttämään, nukuin vielä huonommin kuin kotona ja kun vihdoin sain unta, tuli joku ottamaan verikokeita seitsemältä aamulla. Epäinhimillistä herätä siihen, että joku on tökkimässä neulaa kyynertaipeeseen. Sitä paitsi mun hemoglobiini laski sairaalassa ollessa 114:sta 103:een ja muutenki meni kaikki vaan huonommaks. Nyt olen siis kotona ja semionnellinen. Tällä hetkellä ei mitään kiirettä synnyttämään, kun en todellakaan haluu sairaalaan ihan heti takaisin...

Ai niin, viikko sitten perjantaina olin Laineen Kasperin levyjulkkareissa Alppipuistossa. Siellä oli true räppi meno, kun suomalaisten ja maahanmuuttajien välille kehittyi kova tappelu. Mä sielä mahani kanssa kipitin sitten tappelua karkuun pitkin Alppipuistoa. Näköjään oli taas eilen ollut jotain tappelua sitten samaisessa paikassa, varmaan oli samat maahanmuuttajatki kyseessä...

Njoo, nyt meen nautiskelemaan viimeisistä hetkistä vapaalla ennen sitä poksahdusta, koska se nyt ikinä sitten tapahtuukaan...(viimeistään kaiketi 19 päivän päästä, iiks.)

0 kommenttia: