THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

sunnuntaina, syyskuuta 17, 2006

Violence

Oltiin Leylan synttäreillä perjantaina. Ekaks ulkona syömässä ja sit siitä Aussibaarii ja sit Eatzii.
Oli ihan hauskaa, paljon buutisheikkausta tanssilattialla, otettii ehkä koko lattia haltuun, ei meiän koreografioihin kai kukaa uskaltanu sekaantua.

Baarin jälkeen oltiin ihan himaan matkalla, juttelin vielä Leylan kanssa jalkakäytävällä, kun meitä kohti kävelee joku tuiki tuntematon poika. Ihan ilman minkäännäköstä syystä se tarttuu Leylaa hiuksista kiinni ja kun Ayla ja mä mennään siihen väliin, sy hyökkää muhun kiinni. Se heitti mun asfaltille ja hyökkäs päälle, löin takaraivon ikävästi maahan. Onneksi siihen tuli sitten paikalle jotain poikia ja poliisit, jotka vei sen yhteiskunnan äpärän putkaan. Se kehtas vielä väittää, ett me hyökättiin sen kimppuun. Poliisit kysy, jos halutaan nostaa syyte ja nyt se saa sit sakkoja lievästä pahoinpitelystä. Eli maksaa valtiolle muutaman euron ja jatkaa idioottina olemista. Ite oon jotenki ihan järkyttyny vielä tänäänki, ahdistaa. Niskassa on mustelma ja niska muutenki on kipee. Vaikee kääntää päätä. Eilen huimas ja päähän sattui. Mulla on orastava tunne, ett huomenna saattaa olla vaikeuksia päästä sängystä ylös, tai voi olla niska melkoisen jäykkä.

Mä en oo ikinä ajatellu, ett vois tapahtua jotain noin vaan, keskellä kaupunkia. Tai siis että joku tuntematon poika olis väkivaltanen ilman syytä. Sitä ei tapahdu mulle eikä mun kavereille, ku tuntemattomille vaan. Onneks poliisit oli nopeita ja apu lähellä, muuten olis käyny ihan varmasti pahemmin.

Lauantain olin pitkästä aikaa ihan kotona vaan, söin, nukuin ja katoin tvtä. Tänään oon siivonnu mun kotia ja kävin mä alakerran Hannan kanssa lenkillä. Nyt on ihan väsy. Huvittais melkeinpä mennä nukkumaan.

Onko tänään joku ilotulitus vai mikä ihme tuolla ulkona pamahtelee? Herra Terrieri on tosi huolestunut moisesta.

0 kommenttia: