THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

sunnuntaina, syyskuuta 03, 2006

Shake That Thing.

"Arkipäivät on tosi kiireisiä. Aamulla teen aamiaista perheelle, vien lapset kouluun ja menen töihin. Töiden jälkeen haen lapset, vien heitä harrastusten pariin ja teen perhelle illallista. Sitten siivoan, pesen pyykkiä, luen lapsille iltasadut ja laitan heidät nukkumaan. Tämän jälkeen minulla on vihdoin aikaa itselleni ja silloin masturboin" Aika vähän repesin, kun kuulin töissä radiosta tän mainoksen, se tuli suoraan kaiken maailman kodinkonemainosten jälkeen. Hihittelin vaikka kuinka kauan itsekseni.

Lauantaina olin töissä, kasasin koko kesän reklamaatiot yhteen koosteeksi. Raskasta. Ihmiset nillittää niin pienistä asioista. Luultavasti suurinosa tekee tän ilmasten hotelliöiden toivossa. Sitten menin salille, poljin kuntopyörällä puoli tuntia ja olin varma, että kuolen. Paskin kunto. Illalla Leylan ja Aylan luo pileisiin. Sieltä Gentleman's clubille. Nyt on sitte Helsingin tissibaarit nähty. Nähtiin sielä yllättäen Vihanto ja Samppa Vaasasta. Samppa on Susannan poikaystävä. Hellyyttävää, kuinka huonona se oli siks, ett se oli joutunu tissibaariin. Tai siis sillä oli siitä huono omatunto. Majoitin sen mun lattialle koirankarvojen sekaan nukkumaan, ettei sen tarvi mennä jatkoille.

Tänään Mamma Rosassa pizzalla. Ei oikein sovittu sinne. Muut asiakkaat oli sellasii hienoja, mulla oli camohousut ja huppari. Tarjoilija vähän katsoi meitä kieroon ja vaan nakkas meille ruokalistat kiukkusesti. Muille asiakkaille tarjottiin leipää hienosti, meiän pöytään se vaan viskas sen leipäkorin ja ne leivätki oli leikattu päin helvettiä. Se, että sattuu olemaan darrassa, ei välttämättä tarkota sitä, ett olisi jotenki huono asiakas. Perkele. Ainoo mukava työntekijä sielä oli Anna, joka on mun vanha duunifrendi Leviltä.

Menin kasilla himaan, mietin, ett tänään vois olla sellanen päivä, ett on tarkastajii liikenteessä. Ja mitä tapahtuikaan urheilutalolla? Tarkastajat tuli. Pomppasin nopeesti ulos sporasta, selvisin onneks sakoitta. Iteki yllätyin niin nopeista reflekseistä, sellanen jumituspäivä taas ollu. Eilen tuli ehkä muutama aivosolu tuhottua.

Illalla olin Johanin kanssa juomassa limsaa terassilla. Sit kävin katsastaas sen kämpän. Kiva koti oli, kampissa. Siinä vois kyllä iteki asuu.

Äsken katoin Mona Lisa Smilen, ei oikein nyt nukuta, ku heräsin tänään vasta kahelta. Ensi viikosta on töissä luultavasti tulossa siis tuskanen ja väsynyt. Olisinpa ensi viikonlopun selvinpäin, tää dokaaminen ei oikein edesauta mun laihtumisyritystä. Eikä se, että pitää aina day after syödä kaikkee roskaa ja paljon.

0 kommenttia: