THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

perjantaina, kesäkuuta 17, 2005

kiva viikko.

Sunnuntaina oli kaivarissa NRJ-konsertti, olin siellä, tosin etäisesti vain istuttiin nurmikolla juomassa kivan ilman kunniaksi siideriä enkä nähnyt yhtään esiintymistä. Illalla oli Ninnin ja Vapun luona grillibileet, oikein leppoisaa. Sieltä ajoissa kotiin, ettei Sepen tarvinnu olla kauaa yksin kotosalla.

Maanantaina olin taas yhdes työhaastikses, sain vakiduunii, joka ei tosin oikeen kiinnosta, mut vakiduunissa on positiivista vakitulot. Ennen työhaastattelua olin kahvilla Marin (Makuunista) kanssa. Haastiksen jälkeen lähettiin Sepen kanssa lomailee kivojen ihmisten kanssa.

Käytiin tiistaina Lappeenrannassa, josta siirryttiin Punkaharjulle mökkeilee. Kävinpäs uimassakin, hahaa! Keskiviikkona olin Imatralla, torstaina taas Punkaharjulle, ja käytiinpäs me torstaina vielä Lappeenrannassa baarissakin. Mielenkiintoista, hyvin mielenkiintoista.

Tänään takaisin kotona, mikä myöskin on lystiä. KAIKKI on provinssissa, mutta ei mua just nyt niin sinne edes hiuo, oon vaan onnellinen, kun vihdoin olen kotona. Mutta toivottavasti kaikilla niillä, jotka siellä Seinäjoella nyt on, on oikein hauskaa.

Minäpäs menen nukkumaan Omaan Sänkyyn. Kuinka luksusta elämä joskus onkaan.

0 kommenttia: