THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

maanantaina, toukokuuta 09, 2005

Hio.

Olin Helsingissä ke-su. Keskiviikkona oli kaksi työhaastista, eka meni ihan hyvin ja töitäkin lupasivat (baaria). Toka ihan katolleen, muttei mua kyllä niin kiinnostanukkaa (kesätyö Vero Modasta, kysyivät mm. osaanko ommella, repesin ja sanoin, että ompelukoneet vihaa mua).

To olin lintsillä ja tapailin ystäviä, kiva päivä oli. Pe olin koomassa, illalla ystävien kanssa syömässä Olivossa, nam nam. Sekin oli kiva päivä. Käytiin vielä syömisen jälkee Zetorissa, koska siellä on töissä yksi (-kaksi) kiva(a) ihmistä ja Cocoonissa. Lauantaina piti lähteä kotiin Vaasaan, mutta juna oliki täynnä (voitteko uskoa???), niin lähinkin sitten kallion kierrokselle ja vasta sunnuntaina kotiin.

Tänään oli haastis taas, se meni kai uskoakseni ihan hyvin, en ole vaan varma, jos vastaanotan ko. työtä...tai siis siinä sais mukavasti oven väliin jalkaa, mutta ei niin paljo rahaa...tai siis ok, 6h duunii, about 130euroo palkkaa, mutta se olis vaan joka lauantai.

Jaah, pitäs lukee tenttiin, mutta kun ei kiinnosta....mut toiseks viimeinen tentti, niin kai pakko pinnistää...

0 kommenttia: